Geoblog.pl    awe    Podróże    Wschodem na Zachod    Jezioro Danau Maninjau
Zwiń mapę
2009
23
sty

Jezioro Danau Maninjau

 
Indonezja
Indonezja, Bayur
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 17918 km
 
Kilkanascie tysiecy wysp, trzesienia ziemi, lawiny blotne, a mimo to mamy nieodparte wrazenie, ze kraj ten jest blisko powiazany z Polska, a jeszcze mocniej z Monaco.
Wize mamy tylko na 30 dni, wiec szykujemy sie na najbardziej zabiegany miesiac w podrozy. Granice z Malezji przekraczamy na promie- lekkie stresy (jesli tak wyglada najbezpieczniejszy prom Indonezji, to ostatnie katastrofy nas nie dziwia)- i trafiamy do Dumai, miasta portowego, slynacego na calym swiecie z rekrutacji piratow. Widok troche znany: kurz, smieci, dziury w asfalcie, usmiechnieci lokelsi. Jak najszybciej staramy sie udac w kierunku jeziora Maninjau. Troche nas dziwi ze 300km mozna pokonywac 15h, a mozna. Cale szczescie ze bus pusty i w srodku 10 osob. Cud.
Jezioro otoczone przez gory, czyste i woda jakas taka slodka. A ze bungalowy mielismy ok 30m od brzegu calkiem milo rozpoczynamy przygode z tym krajem.
Tutaj jeszcze fotki robilismy, ale teraz nei mamy mozliwosci zalaczyc...

KOSZTY: 1$=ok 11000 rupiah
prom Melaka-Dumai 170Mal Ringit/os w 2 strony (wymagany bilet powrotny przy wyrabianiu wizy), wiza 25$/os, bus: Dumai-Bukittingi 75/os, Bukittingi-Bayur 13/os, bungalow 50/domek
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
wiza do Indonezji
Wybierasz się tam? Będzie ci potrzebna wiza do Indonezji. W Geoblogu możesz ją zamówić z dostawą do domu! Zobacz cenę wizy do Indonezji, oferujemy najniższe stawki pośrednictwa w uzyskaniu wiz.
Zdjęcia (4)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (0)
DODAJ KOMENTARZ
 
zwiedzili 11% świata (22 państwa)
Zasoby: 142 wpisy142 494 komentarze494 2164 zdjęcia2164 0 plików multimedialnych0
 
Nasze podróżewięcej
16.12.2012 - 27.06.2013
 
 
18.05.2012 - 03.06.2012
 
 
29.09.2008 - 06.08.2009