Geoblog.pl    awe    Podróże    W a k a c j e...    Ko Surin National Park

Ko Surin National Park

Tajlandia, Ko Surin Nua

Zniknelismy na troche i...odpoczelismy w koncu. Z Kuraburi Pier poplynelismy motorowka na Ko Surin, do Parku Narodowego Mu Ko Surin. Wyspa jest dosc spora, niestety nie mozna zbyt wiele po niej spacerowac. Przebywajacy maja wydzielone obszary, gdzie mozna spacerowac, reszta dla turystow jest niedostepna.
Jesli chodzi o plaze i wode bylo bajkowo - plaza naprawde biala, a woda krystalicznie czysta. Jest to tez podobno jedno z najlepszych miejsc do snorkellingu w Tajlandii, a nawet i na swiecie. Jestem pewna, ze Andrzej to potwierdzi. Zwiedzal podwodny swiat kilkukrotnie. Widzial na pewno rekiny, zolwia morskiego, nemo fish, weze morskie, istne akwarium :) Warto bylo. Do tego 3-godzinny rejs snorkellingowy kosztowal zaledwie 10zl..
Spi sie doslownie na plazy. Mozna wynajac jeden z wielu namiotow (dla bardziej wymagajacych sa rowniez bungalows), budzic sie i zasypiac z szumem fal. Naprawde milo. Pogoda rowniez nas rozpieszczala. Nie bylo upalu, ale nie bylo tez duszno, czesto wietrznie. Naprawde przyjemne 20-30stopni.
Jedynym chyba mankamentem miejsca byla monotonna kuchnia. Mam na mysli zaledwie kilkanascie dan do wyboru w jednej jedynej jadlodajni. Warto zabrac ze soba troche slodkiego prowiantu czy owocow, bo nie mozna ich nabyc na miejscu.

Swiat Bozego Narodzenia niestety nie odczulismy. Jedynie ze wzgledu na to, ze spotkalismy 5 Czechow...troche o zwyczajach bozonarodzeniowych porozmawialismy. Jedno co bylo swiatecznego to oplatek ;)

Wszystkim, ktorzy chca odpoczac z dala od tlumow, ulicznego zgielku, ruchu samochodowego polecamy...

KOSZTY: (10 bath - ok. 1zl)
1400 B - rejs lodzia motorowa w dwie strony / osobe
300 B - namiot / noc
30 B - materace i posciel / os / noc
400 B - wstep do Parku Narodowego (dzieci do 4 lat nie placa)

BoRa
BoRa - 2012-12-27 14:23
Ten shark z piasku troszkę przypomina choinkę. Tylko światełek i bombek brak.

Adik
Adik - 2012-12-27 15:08
spoko!

franka
franka - 2012-12-27 20:52
Ale czad! No niestety słodka Martka kradnie prawie wszystkie ochy i achy dla krajobrazów:) Patrząc na to foto z zachodem relaksuję się na smętnej koszutce...Dzięki za taką obfitą dostawę Waszego szczęścia. P.S. Andrzej - kaj kudły?! :p

zbysm
zbysm - 2012-12-27 21:41
no, no, no .... Marta, co zrobiłaś, że partner portki zgubił ;)
świetne fotki :) czekamy na kolejne
Wesołego poświęta :)

babcia Renatka
babcia Renatka - 2012-12-28 10:48
Ten chłopczyk bez portek to pewnie mały Czech.
Dziękujemy za zdjęcia,są super. Martusia wygląda jak prawdziwa podróżniczka.Całusy dla Martusi i pozdrowienia dla Was.Bezpiecznego podróżowania

Nacho
Nacho - 2012-12-29 13:58
Hello to the beautiful family from Argentina!
We've enjoyed a lot the pictures, such incredible places you're exploring. Martita seems to be enjoying a lot, she is growing very happy!

Happy new year and keep travelling!

Jola
Jola - 2012-12-29 18:49
Radość Marty,jej uroda,krajobrazy,zdjęcia,piękna naturalna przyroda,....,wszystko zachwycające.
życzę Wam w Nowym Roku odwiedzenia mnóstwa ciekawych i uroczych miejsc.Podróżujcie bezpiecznie i szczęśliwie.A ja ,cóż...,mogę Wam tylko zazdrościć patrząc na tę brudną,miejską zimę.

Marina
Marina - 2012-12-29 20:43
Hi Zamorooooz!!! Marta is the best of the best!!! :D

Thanks for sharing your happiness and letting us keep the "travel hunger" alive.

Have a great 2013! Feliz año nuevo! :)

jas krzys i inni
jas krzys i inni - 2012-12-30 15:32
No witajcie. Wreszcie sygnał. Zdjęcia no no....
Marta naprawdę słodka nawet na końcu świata.
Czekamy na więcej Pozdrawiamy oraz w przeddzień Nowego Roku wszystkiego dobrego na 2013!!!!!!!!

basia
basia - 2013-01-01 16:07
Szczęśliwego Nowego Roku Zamorki !!!!! widzimy się najdalej dokładnie za 200 dni:) :*

mirka66 - 2013-01-16 20:09
Piekne zdjecia.Pozazdroscic.

gość
gość - 2013-01-19 13:38
Czemu usunelas mój komentarz. tak sie starałem

Pablo
Pablo - 2019-09-01 13:32
A gdzie można znaleźć łódź która nas dowiezie do campingu?

Zasoby: 142 wpisy142 495 komentarzy495 2164 zdjęcia2164 0 plików multimedialnych0