Geoblog.pl    awe    Podróże    W a k a c j e...    ...plazy ciag dalszy

...plazy ciag dalszy

Tajlandia, Ko Phayam

Jako, ze do Nowego Roku zostalo nam pare dni, postanowilismy jeszcze zostac na plazy. Tym razem wybor padl na Ko PhaYam. Plyniemy zwykla lodzia, bez tych okropnych odczuc zolodkowych ze speedboatu i po 2h rejsu jestesmy na miejscu. Nauczeni, ze na Ko Surin brakowalo sklepow wieziemy wode pitna, piwo, napoje, maszkiety :) Tymczasem okazuje sie, ze Ko PhaYam to bardzo rozbudowana wioska. Oprocz ATM-u maja chyba wszystko: wlasna szkole, policje, wieksze i mniejsze sklepy, restauracje, itd.
Nocleg znalezlismy chyba w ostatnich wolnych bungalowach na wyspie. Moze z tych ekskluzywnych zostaly jakies wolne, ale te w naszym zasiegu oblozone full... Mieszkamy zatem w ladnym, prostym bungalow z lazienka z zimna woda, lozkiem i moskitiera. Do najblizszej plazy mamy jakies 30sekund. Dobrym rozwiazaniem byl motorbike..jako, ze wyspa jest spora, nie sposob wszedzie spacerowac. A tak moglismy zobaczyc inne plaze - znalezlismy taka jedna bardzo ladna ze spora iloscia cienia, jezdzic do roznych restauracji. Tym razem Andrzej opanowywal motor dosc wysluzony, w 100% manualny.

I tak przywitalismy Nowy Rok. Wszystkim dziekujemy za wszystkie wyslane do nas zyczenia. Wam rowniez zyczymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku, a przede wszystkim spelnienia marzen :)