Geoblog.pl    awe    Podróże    W a k a c j e...    Wolnosc wyboru

31.12.2012
-Eddy napisal smsa
-Czytaj
"Jesli jestescie w Azji chcialbym zebyscie przylecieli na 60 urodziny Boba."
Patrzymy po sobie z Ewa, zadajemy jeszcze kilka banalnych pytan by uspokoic sumienia, ale juz wiemy ze lecimy.
Bob byl kapitanem jachtu ktory zlapalismy 4 lata temu z Perth do Port Lincoln. Eddy, jednym z zalogantow z ktorym utrzymujemy w miare regularny kontakt.

Niecale 3 tyg na uzyskanie wizy, zeby zdarzyc na impreze 20 stycznia. Wiec siedizmy w BKK, rownoczesnie wyrabiajac wize do Birmy i evise do AU. Mi z Ewa przydzielaja po 2 dniach ale dla Marty potrzebne tlumaczenie aktu urodzenia, ktory jest w Polsce. Z pomoca mamy szybko zalatwiamy i ta sprawe, i pozostaje czekanie.Tydzien w Cameron Highlands spedzamy na kontakcie z ambasada, Eddiem, i odswiezajac mejla co 5 min.
W srode 16.01 mamy pozytywna odpowiedz wiec jednak polecimy. super. Ale karma czuwa i mejl zwrotny od Eddiego: "Cos popieprzylem z datami i impreza byla tydzien temu, ale przylatujcie".
Troche slabo tak leciec tylko na kilka dni i w dodatku bez niespodzianki. Ale nie po to ostatnie 2 tyg zabijamy czas, zeby teraz sie wycofac.
No wiec od 3 dni jestesmy w Perth, czesc wizyt za nami a czesc przed nami. Ale poki co wylatujemy na wschod. Czas nagli.

zbysm
zbysm - 2013-01-21 09:59
Cześć sąsiedzi :)
Jak tak patrzę na trasę waszej podróży, to niezłą parabolę robicie. Uważajcie, bo kolejny punkt "paraboli" to ... Antarktyda :)
Wy macie już tysiące kilometrów zaliczone, a ja dopiero niecałe 5 :), czyli pierwszy tegoroczny "Dzik" zaliczony :)
Życzę powodzenia w dalszych etapach wakacji.
Andrzej szlifuj formę na "Dziki" po Waszym powrocie :)

zbysm
zbysm - 2013-01-21 09:59
Cześć sąsiedzi :)
Życzę powodzenia w dalszych etapach wakacji.
Andrzej szlifuj formę na "Dziki" po Waszym powrocie :)

babcia
babcia - 2013-01-21 10:18
A to ci niespodzianka ! Teraz Wiem po co był Wam potrzebny akt urodzenia Marty.
Odwiedzicie wujka? Chociaż nie jestem pewna czy jesteście jeszcze tam czy już gdzie indziej

Adik
Adik - 2013-01-21 19:06
Ej, ja tez chce do Australii!!!!!!!!

Ania
Ania - 2013-01-21 21:14
A może Marta domaga się rodzeństwa? :P buziaki dla niej od cioci i wujka :* :*

Basia
Basia - 2013-01-21 22:12
Hah, Siostra to pojechałaś z tym rodzeństwem, teraz zostaniesz wykluczona z komentujących :D:D:D:D za karę :) a Wy Włóczykije wybierzcie się na Australian Open - Martusia jest przecież wyszkolonym podawaczem piłeczek tenisowych:)

Zasoby: 142 wpisy142 495 komentarzy495 2164 zdjęcia2164 0 plików multimedialnych0